Când desfășurați o campanie de publicitate online, vă confruntați cu o provocare inerentă care a frustrat pe mulți.
Oamenii nu doresc să dea clic pe anunțuri. De fapt, există multe instrumente care elimină complet anunțurile, ceea ce înseamnă că agenții de publicitate au fost nevoiți să se bucure de o mai mică creativitate în modul în care își prezintă reclamele.
Publicitatea prin bannere este forma tradițională a publicității digitale. Dar asta nu înseamnă că clienții sunt mai dispuși să facă clic pe anunțurile banner, ceea ce reduce potențialul dvs. de expunere și promovarea va fi mult mai necesară. Deci, ce este de făcut?
Trucul este de a face bannerul dvs. un anunț irezistibil pentru clienții care îl văd. Într-o epocă digitală mai cinică, ce poate părea dificilă, într-adevăr, tot ce aveți nevoie sunt câteva sfaturi despre crearea unui anunț banner mai eficient pentru afacerea dvs. Mai jos sunt ideile noastre.
Cunoașteți dimensiunile
Dimensiunile banner-ului tind să ruleze în mai multe dimensiuni standard, în funcție de locul în care le plasați. Google AdSense a clasat cele mai performante dimensiuni și locații de anunțuri. Ele includ:
- Leaderboard – 728×90
- Jumătate de pagină – 300×600
- Dreptunghi mare – 336×280
- Mediu dreptunghiular – 300×250
- Banner mare pentru mobil – 320×100
Deși există alte dimensiuni acceptate, acestea sunt cele cinci care tind să arate cele mai bune rezultate. Ceea ce lucrează pentru dvs. se va baza pe obiectivele și modelele dvs. Anumite anunțuri vor necesita mai mult spațiu vertical. Altele mai orizontale. Unii vor avea nevoie de un aspect mai echilibrat, în timp ce pentru alții, o bandă subțire va face.
Asigurați-vă că le alegeți pe cele mai bune pentru scopul dvs.
Cunoașteți cele trei mărci: brand, buzz și badger.
Pe cele mai multe articole de design publicitare, veți citi despre ierarhia unui anunț. Modul în care am aflat despre acest concept a fost, de fapt, prin cele trei B-uri.
În primul rând, aveți brand. Aceasta este încorporarea siglei dvs. undeva pe anunț, care este o necesitate pentru oricine care promovează un produs de orice fel. Acesta ar trebui să fie unul dintre primele elemente pe care spectatorul le vede în anunț.
În al doilea rând, există buzz. Acest lucru necesită utilizarea unui cuvânt care se deosebește cu adevărat și devine interesant de oameni. Formularea este una populară și eficientă, cum ar fi „încercarea gratuită„ sau „oferta de timp limitată”.
În al treilea rând, există un „bursuc”. Nu, nu este micul animal. Îi împinge pe oameni să facă clic pe link-ul tău, printr-un apel de acțiune (CTA). Buzz-ul poate contribui la întărirea acestui dezavantaj prin plasarea unui sentiment de urgență asupra spectatorului.
Testați, optimizați și încercați din nou
Toate aceste sfaturi sunt utile, dar nu sunt o formulă magică. Va trebui să găsiți ceea ce funcționează pentru dvs. prin încercări și erori bune vechi. Testarea A/B este una dintre cele mai bune variante, înainte să încercați din nou.
Cu timpul veți afla că anunțurile dvs. devin mai puternice și devin mai eficiente. Trebuie doar să vă asigurați că nu veți înceta să încercați să vă îmbunătățiți.