Pentru a scoate la suprafață unele dintre cele mai inspirationale modele, am adunat modele de site-uri care și-au facut treaba prin mai multe organizații cheie.
1. Virgin America
Într-o lume în care site-urile web ale companiilor aeriene sunt cunoscute ca fiind pline de probleme majore de utilizare, Virgin America are unul dintre cele mai bune site-uri web care promovează utilitatea, accesibilitatea și designul receptiv. De fapt, a fost numit primul site cu adevărat receptiv al companiei aeriene, un nou precedent în industrie.
2. Feed
Nu numai că este un concept interesant, dar are și o execuție uimitoare care provoacă înțelegerea noastră cu privire la ceea ce este posibil pe web. Printr-un amestec creativ de animație și video, site-ul scufundă utilizatorul într-o experiență foarte interesantă. Fiind un site atipic, acesta conține și mai multe elemente unice de utilizare, inclusiv o navigație care se dublează ca o bară de progres a derulării.
3. ETQ
ETQ adoptă o abordare foarte minimalistă a comerțului electronic cu site-ul lor dezbrăcat cu viziuni mari și convingătoare ale produsului lor. Imaginile simple, plane, colorate, însoțite de o tipografie puternică, ajută la păstrarea atenției asupra exact ceea ce a venit utilizatorul acolo pentru a vedea: pantofi.
4. Unibet
Cu o interfață intuitivă și cu un meniu de navigare ușor accesibil, designul Unibet Casino este unul din cele mai bine realizate design-uri pentru site-urile web din industrie. Culorile alese sunt plăcute ochiului uman, iar atunci când accesați site-ul vă veți simți ca și cum vreți să aflați mai multe despre jocurile de noroc, chiar dacă până atunci nu erați interesat.
5. Wolven Magazine
Woven este o publicație online care sărbătorește artiști, meșteșugari și producători. Pentru mine, ele reprezintă o confirmare a faptului că publicațiile pot (și ar trebui) să aibă site-uri frumoase și interesante, cu conținut ușor de citit. Fără distragere a atenției, cum ar fi ferestrele pop-up și reclamele deranjante, acest site oferă totul despre experiența conținutului în sine.
6. Lumea SWISS
O altă companie aeriană? Ce se întâmplă? Da, compania aeriană, SWISS, a construit un site incredibil de imersiv, care spune povestea lor și descrie cum este să zburați cu ei. Au făcut, pur și simplu, un lucru prea mare pentru a fi ignorați. Elemente vizuale și animații puternice introduc utilizatorul în diferite secțiuni ale site-ului, care sunt împachetate cu informații dincolo de obiceiurile de vânzări și de comercializare obișnuite astăzi.
7. Rainforest Guardians
Rainforest Guardians a devenit unul dintre cele mai imersive site-uri nonprofit din 2016. Încercând să crească gradul de conștientizare în ceea ce privește defrișările, site-ul permite utilizatorilor să „viziteze” diferitele sate, localnici și căile navigabile care alcătuiesc pădurea tropicală din Amazon. Site-ul pune interactivitatea în centrul experienței sale de utilizare – o alegere înțeleaptă dacă obiectivul dvs. este de a face pe oameni să se conecteze cu cauza dumneavoastră și să se transforme în voluntari.
8. The Teacher’s Guild
The Teacher’s Guild este o comunitate profesională de educatori al căror site web publică conținut care abordează provocările cele mai critice din ziua de azi în educație. Ceea ce face ca acest site să fie premiat este modul în care echilibrează diferite tipuri de conținut – programe, soluții, abordări și colaborări – fără a-și copleși vizitatorii. Nu numai că fundalul său vizual este plasat în mod vizibil, dar ele folosesc și spațiu alb pentru a accentua apelurile scrise la acțiune în centru, așa cum se arată în imaginea de mai jos.
9. Reductress
Nu este atât de greu să faci pe cineva să râdă pe internet; atât de mult din ceea ce citim și consumăm online este menit să fie distractiv. Dar este greu să o faci în mod consecvent pentru o audiență mare. Reductress este o revistă satirică a cărei titluri sunt cele mai de top în departamentul de umor.