• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Pagina principala
  • Cum să creați un banner eficient pentru o reclamă
  • Sfaturi de design grafic pentru non-designeri
  • Cele mai bune modele de site pentru a vă inspira în 2019
  • 7 tipuri de publicitate pe Internet

amgds.ro

7 tipuri de publicitate pe Internet

Publicitatea online a evoluat de la începuturile sale umile ca o imagine statică care apare în partea de sus a unui site web. Acum, există o mare varietate de tipuri de publicitate pe care le-ați putea folosi – am enumerat cele șapte tipuri de top aici (și am încercat să vă dăm definiția rapidă pentru acestea).

1. Anunțurile afișate

Forma originală de publicitate online, acestea sunt anunțuri vizuale care apar pe site-uri web ale unor terțe părți (de obicei, cele care sunt legate într-un fel de conținutul sau serviciul dvs.).

Anunțurile afișate au evoluat de la forma de bază a anunțurilor bannere. În zilele noastre, anunțurile afișate vizează:

  • Imagini statice – acestea reprezintă bannerul dvs. de bază sau anunțurile pătrate care apar în jurul conținutului.
  • Text – acestea sunt anunțuri text create de algoritmi pentru a face anunțurile text relevante pentru conținutul din jur.
  • Bannere plutitoare – acestea se deplasează pe ecran sau plutesc deasupra conținutului obișnuit al site-ului web.
  • Wallpaper – acestea apar și modifică fundalul unui site web, umplând întreaga pagină.
  • Anunțuri pop-up – acestea sunt ferestre noi care apar în fața conținutului site-ului; fereastra nou deschisă afișează anunțul complet, astfel încât vizitatorii să poată vedea.
  • Flash – acestea sunt anunțuri în mișcare care afișează conținut diferit la vizualizator.
  • Video – acestea sunt mici anunțuri video care se redă automat sau așteaptă ca videoclipul să fie redat de vizitator.

Anunțurile afișate sunt, de obicei, foarte accesibile. Dacă contactați direct site-ul terț, ratele acestuia vor varia de la un site la altul. Dacă treceți printr-un site de marketing, acestea vă vor percepe o rată de bază.

Unele site-uri terțe părți, cum ar fi Rețeaua de display Google, permit direcționare demografică, geografică, contextuală și/sau comportamentală – toate acestea vă ajută să vizați publicul care ar fi cel mai probabil să fie interesat de produsul sau serviciul dvs.

2. Anunțuri media sociale

În 2018, comerțul social media a totalizat 63 de miliarde de dolari în SUA. Este o arenă de marketing care nu este doar bogată, ci eficientă. Foarte similar cu anunțurile afișate, anunțurile din categoria Social Media pot fi orice, de la un banner simplu sau o imagine la un videoclip auto-redare.

Publicitatea în Social media este excelentă deoarece vă puteți viza perfect publicul. De exemplu, opțiunile de direcționare Facebook includ vârsta, regiunea, interesele, fundalul educațional și multe altele.

Iată două tipuri de anunțuri sociale media:

  • Organic – creează loialitate și vă oferă feedback de la publicul țintă; noua formă de Word-of-Mouth
  • Plătit – efectul de levier a promovat posturi și a ajuns la anumite persoane

Cele mai bune platforme pentru a viza sunt:

  • LinkedIn pentru vânzările B2B;
  • Facebook pentru afișarea și partea superioară a marketingului cu canale.

3. Anunțuri pe platforme specifice

Anunțurile pe platformele specifice sunt acele tipuri de nunțuri care sunt destinate anumitor industrii.

De exemplu, dacă afacerea dvs. are legătură cu jocurile de noroc sau cu anumite dependențe ale oamenilor, puteți alege să plasați anunțuri pe platforme specifice industriei, precum https://unibetbonus.com/ro/ și astfel aveți oportunitatea să afișați anunțul unui grup de oameni care sunt interesați de produsul sau serviciile pe care businessul dvs. le oferă.

4. Marketingul motorului de căutare (SEM)

Cea mai fiabilă formă de publicitate plătită online (și, de asemenea, cea mai comună). SEM funcționează pe baza cuvintelor cheie – dvs. și alte companii, cum ar fi oferta dvs. pentru cuvintele cheie prin intermediul motoarelor de căutare într-un efort de a obține site-ul dvs. mai sus pe pagina cu rezultatele motorului de căutare (SERP).

Toate anunțurile SEM care apar în Google, Bing și alte motoare de căutare sunt anunțuri text. Sunt listate în partea superioară sau pe partea laterală a SERP.

Anunțurile plătite pot fi fie plătite pe clic (PPC), fie cost pe o mie (CPM).

Cele mai bune platforme pentru SEM sunt Google AdWords, care vă permit să creați campanii bine direcționate; pentru a profita la maximum de campaniile dvs. Google AdWords. O altă platformă excelentă pentru SEM este Bing, care are mai puțină concurență decât AdWords.

Primary Sidebar